ZWROTY

• Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący może zrezygnować z zakupu

dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt

odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia

zwrotu.

• Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je w jednej paczce ze zwracanym produktem

oraz dowodem zakupu na adres:

LITTLE DESIGN

ul. Dębowa 42i/1

56-400 Spalice

• Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego

bezpieczny przewóz.

• Warunkiem koniecznym podczas dokonania zwrotu jest nienaruszony stan produktu; nie powinien nosić

żadnych śladów użytkowania.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru.

• Kupujący ponosi koszty zwrotu produktu. Informujemy, że nie przyjmiemy paczki wysłanej za pobraniem

oraz na koszt sklepu.

• Sklep dokona zwrotu środków za produkt nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty

otrzymania zwracanego towaru wraz z niezbędnymi dokumentami wspomnianymi powyżej. Sklep

dokona zwrotu na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego w formularzu zwrotu.

• Ponieżej gotowy formularz zwrotu, który należy wypełnić czytelnie i odesłać wraz z produktem.

REKLAMACJE

• Kupujący może złożyć reklamacje w formie pisemnej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

– imięi nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

– dowód zakupu

– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

• Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres:

LITTLE DESIGN

ul. Dębowa 42i/1

56-400 Spalice

• Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań Kupującego, oznacza to, iż uznał żądania za

uzasadnione.

• Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

• Wzór formularza reklamacji w wersji do wydrukowania znajduje się w dziale Zwroty i Reklamacje.

• Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez

nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.

Kupujący nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

• Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres Sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), aby zapewnić najlepsze doświadczenia podczas korzystania z naszej witryny.