ZWROTY
• Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący może zrezygnować z zakupu
dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt
odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia
zwrotu.
• Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je w jednej paczce ze zwracanym produktem
oraz dowodem zakupu na adres:
LITTLE DESIGN
ul. Dębowa 42i/1
56-400 Spalice
• Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego
bezpieczny przewóz.
• Warunkiem koniecznym podczas dokonania zwrotu jest nienaruszony stan produktu; nie powinien nosić
żadnych śladów użytkowania.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru.
• Kupujący ponosi koszty zwrotu produktu. Informujemy, że nie przyjmiemy paczki wysłanej za pobraniem
oraz na koszt sklepu.
• Sklep dokona zwrotu środków za produkt nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty
otrzymania zwracanego towaru wraz z niezbędnymi dokumentami wspomnianymi powyżej. Sklep
dokona zwrotu na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego w formularzu zwrotu.
• Ponieżej gotowy formularz zwrotu, który należy wypełnić czytelnie i odesłać wraz z produktem.
REKLAMACJE
• Kupujący może złożyć reklamacje w formie pisemnej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
– imięi nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
– dowód zakupu
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
• Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres:
LITTLE DESIGN
ul. Dębowa 42i/1
56-400 Spalice
• Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań Kupującego, oznacza to, iż uznał żądania za
uzasadnione.
• Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
• Wzór formularza reklamacji w wersji do wydrukowania znajduje się w dziale Zwroty i Reklamacje.
• Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez
nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.
Kupujący nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
• Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres Sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.