SPIS TREŚCI:

1. Postanowienia ogólne
2. Dostępność produktów i czas realizacji zamówień
3. Wysyłka i płatność
4. Zwroty i reklamacje
5. Polityka prywatności
6. Postanowienia końcowe



§1. Postanowienia ogólne

1.Sklep internetowy www.littledesign.pl (zwany dalej Sklepem) prowadzony jest przez przedsiębiorcę Maję Maciejewską z siedzibą w Spalicach, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki o nadanym numerze NIP: 9111999046 oraz REGON: 364387824.

2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internetowej.

3. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4. Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

5. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili opłacenia zamówienia przez Kupującego. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w jego ofercie, jednakże zmiana taka nie dotyczy towarów przyjętych do realizacji od danego Kupującego po ich opłaceniu.

6. Cena produktu nie zawiera opłat za dostarczenie produktu do Kupującego. Informacja o ostatecznych kosztach dostawy produktu widoczna jest w „koszyku” podczas składania zamówienia.

7. W przypadku osób fizycznych stroną dokonującą zakupów w Sklepie może być wyłącznie osoba pełnoletnia. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem ze Sklepu oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Kupującego.

8. Umowa zawarta pomiędzy Kupującym a Sklepem dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy wskazany przez Kupującego.

9.Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w oferowanym asortymencie, przeprowadzania i odwoływania na jego stronach akcji promocyjnych oraz wprowadzania innych zmian o charakterze aktualizacyjnym.

12. Sklep zbiera i przetwarza dane osobowe podane przez Kupującego w trakcie składania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania umowy zawartej w związku z zakupem produktu. Administratorem bazy danych osobowych przekazywanych przez Kupującego jest Maja Maciejewska. Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne.

13. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Szczegółowe informacje o Polityce Ochrony Prywatności znajdują się w dziale
Polityka prywatności


§ 2. Dostępność produktów i czas realizacji zamówień

1. Na karcie każdego produktu podany jest czas realizacji zamówienia.
Określony przedział czasowy oznacza, ile dni maksymalnie upłynie od momentu przyjęcia do realizacji złożonego zamówienia do chwili skompletowania zamówionych towarów.
Podane okresy mają charakter informacyjny w celu przybliżenia Kupującemu planowanego terminu dostawy towarów.

2. Realizacja złożonego zamówienia rozpoczyna się w chwili, gdy:
– zaksięguje się na koncie firmowym Sklepu kwota wpłacona przez Kupującego
– sklep zawiadomi drogą mailową o przyjęciu do realizacji zamówienia


3. Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji jest otrzymanie na maila Kupującego informacji o zmianie statusu na „w trakcie realizacji”.

§ 3. Wysyłka i płatności

1.Towary wysyłane są:
– firmą Kurierską Inpost

2. Wysyłka zamówionych towarów następuje do 3 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia do realizacji zamówienia w Sklepie.

3. Kupujący dokonuje zapłaty za zamówiony towar oraz dostawę w formie przelewu online w systemie Przelewy24.

4. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu.

5. Szczegółowe informacje o kosztach i formach wysyłek oraz o sposobach płatności znajdują się w dziale Dostawa i Płatności

§ 4. Zwroty

1. Kupujący może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.

2. Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je w jednej paczce ze zwracanym produktem i dowodem zakupu na adres:  56-400 Spalice, ul.Dębowa 42i/1.

3. Przykładowy formularz zwrotu znajduje się na stronie www.littledesign.pl w dziale
Zwroty i reklamacje.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Sklep zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

5. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo zwrotu, o którym mowa w § 6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

6. Zwracany towar musi być
kompletny i nienaruszony. W celu nadania przesyłki zwrotnej należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.
7. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.

8. Sklep dokona zwrotu ceny za towar oraz wartości kosztu dostawy produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia o odstapieniu od umowy. Sklep dokona zwrotu płatności na wskazany w formularzu rachunek bankowy.

9. Możliwe koszty związane z odstąpieniem od umowy, które Kupujący jest obowiązany ponieść:
– Kupujący ponosi koszt dostarczenia zwracanego produktu

10. Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres Sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.


§ 4. Reklamacje

1.Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy drogą mailową pod adresem (biuro@littledesign.pl) lub w formie pisemnej na adres Sklepu.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
– imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
– datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Reklamowany produkt należy odesłać na adres Sklepu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem.

3. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań Kupującego, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

5. Wzór formularza reklamacji w wersji do wydrukowania znajduje się w dziale
Zwroty i reklamacje.

6. Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sklep albo Sklep nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Kupujący nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.


§ 5. Polityka prywatności
1.Witryna www.littledesign.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (ang. cookies), czyli małych plików umieszczanych na komputerze użytkownika, podczas przeglądania stron www. Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Stosowane są także w celu tworzenia anonimowych statystyk, dzięki którym można zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych. Działanie takie wpływa na ulepszanie struktury i zawartości witryny, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

2. Każdy użytkownik może sam decydować o tym w jaki sposób cookies zapisywane są na jego komputerze. Pozwalają na to ustawienia definiowane w przeglądarkach.

3. Klient dokonując zamówienia w Sklepie internetowym www.littledesign.pl wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Maję Maciejewską będącą administratorem danych oraz wykorzystanie ich do celów związanych z realizacją sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.

4. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.) informujemy, że dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych firmy Little Design Maja Maciejewska z siedzibą w 56-400 Spalice ul.Dębowa 42i/1.

5. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby Sklepu i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej firmy z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

6. Każdy Klient ma prawo wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

§ 6. Postanowienia końcowe

1. Prawem właściwym dla zawarcia w ramach Sklepu internetowego Umowy Sprzedaży jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), aby zapewnić najlepsze doświadczenia podczas korzystania z naszej witryny.